Lepak lepak ;D

Tadikan kita lepak dengan baby mira kita. Kita ingatkatn nak lepak rumah coco je, tapi yaya nak jumpa bf dia. So kami pergi Damansara, ingatkan nak lepak jugak tapi bf dia buat perangai. So kami decide nak balik sebab si miraa takboleh balik lambat. Then jalan pulak jam, alaa adat orang balik kerja lah kan, petang mesti jam punya. Then aku tertidur kejap, aku terjaga sebab nak terkencing gilaa babeng! Hujung tanduk je sial! Aku dah macam orang nak beranak dah, hahahahaha! Then bila dah sampai petronas aku dengan miraa berebut nak masuk toilet, hahaha! Then apabila dah selesai, miraa suruh coco bawak kereta macam pelesit, nasib baik dia pro, kalau tak dah arwah dah. Hahahahaha! Dia tuh dah lah bawak kereta macam orang gilaaa -,- Bila dah sampai, kitaorang hantar miraa then lepak rumah nenek coco, then balik. Kalau boleh tiaptiap hari aku nak jumpa coco, tiaptiap saat aku nak peluk dia. Ngeee, jangan jealous :P