Happy birthday to me!

19/12/11 - Finally, its my birthday! Setelah 11 menunggu, akhirnya tiba jugak! Malam tadi lepak dekat rumah nenek coco, lepak punya lepak yaya boleh bantai bagitahu emoq yang today birthday aku. Emoq tuh dah lah kepala gilaaa, silap silap air kencing pun dia simbah kt aku -.- Memang aku tak boleh nak duduk diam time tuh, asyik tengok ada motor datang ke tak. Hahaha! Jantung nak macam nak pergi berperang dah, haiyoo -.- Then dia pun datang, mula mula dorang cakap dorang taknak buat apa apa sebab malas. Okay aku pun chill jelah. Then coco tarik aku, pegang aku kuat gila, then dorang semua serang aku. Dorang baling telur dengan tepung je, nasib baik! Kalau tak, air longkang lah, segala benda busuk dia baling. Tapi nasib baik tak, alhamdulillah! Hewhew :3 Memang busuk gilaa aku time tuh, eee aku sendiri geli doh :s Aku mandi dekat rumah coco, aku shampoo 3kali. Nasib baik hilang bau, kalau tak. Taktahu lah bau dia macam mana, hahaha! Then yaya nak jumpa member dia dekat alam damai cheras. Lepas tuh lepak sampai pagi dengan shifa and iqmal. Then coco bawak aku tengok bapok + ayam. Perrgghhh! Terbaik sial! Hahaha, omeyomey semuanya xD Then semua balik. Tahun nie je aku rasa birthday aku happening sikit, btw thanks to Emoq, Azry, Nestum, Onet, Scha dan lain lain. Memang best jadi cekodok malam tadi ;D