Well done tigers and i'd had a great time with you b .

21/11/11 - Malaysia lawan Indonesia kannn ? Time tuh jugaklah aku dah baik dengan Putryy Zulandty and time tuh jugaklah aku spent time bersama baby boy tersayang i :* Mula mula plan nak pergi kajang , lepak dengan putt semua , tuptup takjadi sebab member aku ada hal .Then lepas selesai hal dia , takkan nak patah balik rumah kann ? Kitaorang jalan lah pergi bukit antarabangsa , ingatkan nak makan celup celup lastlast takde . Lepas tuh aku decided pergi uptown damansara . Ingatkan bola dah habis , rupanya belum lagi . Lepak situ sambil makan ayam madu ,yumyum sedapppp ! Kt situ ada penyokong Indonesia , time Indonesia goal , dorang jerit gilaa babi punyalah . Bersungguh sungguh sampai ketuk ketuk meja . Then tiba tiba pemain Malaysia berjaya masukkan goal terakhir !! Wuhuuu ! Time dia nak tendang tuh memang berdobar dobar jantung den ni haaa >.< hahahahaha ! Tuptup Malaysia menang , well done tigers . I'm proud to be malaysian !! Then kitaorang pun balikkk . Dah balikk tuh , aku lepak rumah b aku kejap then baru gerak . Hmm macam takpuas je lepak dengan dia time tuh :( Sorry if i buat you macam driver b , hmm lepas nie biar i pulak yang drive okayyyy :) B , nak lepak lagiiiiii !!!!! Nasib baik rumah dekat , boleh jumpa tiap tiap hari , hehehe . I love you Afiq Syazzan Fikri b Haji Fil Akmam :*