Ashraf Anuar ♥

Ashraf Anuar , atau lebih dikenali sebagai Acap :) Dia nie dah macam abang aku dah , dia baik ;) dia selalu tolong aku bila aku ada masalah , dia selalu ada dengan aku bila aku perlukan someone untuk kongsi something :) dia agak sengal lah jugak , tapi kalau lepak dengan dia confirm takkan berhenti gelak , dia nie bahan orang number 1 weh ! Tuh kalau aku lepak dengan dia bahasa aku nak kena betul , kalau tak habis dia bahan , sampai nangis nangis aku -.- aptb lah kau cap . Dia single , girls you alls taknak ke? Kalau nak meh number meh , haha . Dia handsome tau , adik beradik aku semuanya lawa lawa and handsome handsome . Ecehhhhh ! Hahahha , takboleh blah lah sial xD tapi kalau korang couple dengan dia just for fun , ha meh sini aku just for fun kau . You'll break his heart , i'll break you face ! Get it ? K good (y) apa apa pun aku sayang kau cap , jangan tinggalkan aku okay ? Hahaha , btw nanti birthday aku , main kan aku guitar k ? Hee , sukaaaaa !